Wil je metabeschrijvingen schrijven die lokaal verkeer omzetten in klanten en leads? Dan ben je met deze zoekmachine marketing op het juiste adres!

Hieronder vindt je wat we doen bij het maken van metabeschrijvingen voor locaties voor onze klanten. Dezelfde principes zijn ook van toepassing op sommige product-, service- en categoriepagina’s. Een ding dat belangrijk is om op te merken, is dat metabeschrijvingen je op dit moment waarschijnlijk niet zullen helpen om in Google te scoren. Ze helpen je echter om meer verkeer naar je website te halen via je rankings. Beschouw de metatitel als de advertentie die de aandacht trekt van jouw potentiële klant. De titel moet de persoon naar jouw ranglijst lokken en vervolgens moet de beschrijving de persoon laten weten dat als ze doorklikken naar de website, ze zullen vinden wat ze zoeken. Laten we nu eens kijken naar het schrijven van metabeschrijvingen voor locatiepagina’s. Maak eerst enkele zoekmachine marketing advertenties voor Google en Bing als je zich in de VS bevindt of bij de belangrijkste zoekmachines van jouw land. Test de combinaties van titeltags en metabeschrijvingen om te zien wat de hoogste klikfrequenties oplevert.

Van daaruit meet je conversies als een secundair kenmerk. Het doel van deze PPC-advertenties is niet inkomsten; het is om erachter te komen wat de persoon die zoekt, ertoe brengt om met je in contact te komen en om ervoor te zorgen dat deze persoon omzet in leads of verkopen. Van daaruit kun je aan jouw pagina-ervaring werken om dit verkeer nog hoger om te zetten. Dingen die je kunt testen, zijn onder meer trefwoorden, telefoonnummers, lokaal jargon en oriëntatiepunten. Als je eenmaal weet waardoor mensen doorklikken, is het tijd om je beschrijvingen te schrijven.

meer betrokkenheid voor de zoekmachine marketing betekent niet meer zaken. Het kan je zelfs geld kosten. Telefoonnummers zijn belangrijk als je servicegericht bent en klanten heeft die willen praten aan de telefoon. Het hebben van overeenkomende netnummers kan de persoon ook verzekeren dat je in feite lokaal bent en dat ze niet vast komen te zitten in een enorm telefoonbanksysteem. Tegelijkertijd, als je een winkel of een restaurant bent en de meeste telefoontjes zijn retourzendingen of vragen over openingstijden, neemt dit je weg bij het helpen van klanten die zich al in jouw winkel bevinden en kan dit je geld kosten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *